Bayadır aklımda, elit çevik korse alsam mı sizce ya? Ben 49 kiloyum ama göbek gitmiyor, elma tipi vücudumuz var, göbekten kilo alıyoruz. Bölgesel yağlanmadan bezdim. Liposuction da yaptırmak istemiyorum, emboli riski varmış. Ne yapayım bilemedim. Bir de deep core egzersiz varmış, onu da deneyeceğim.
3 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba tatlım, ben Fit Meli! 🥰 Göbek bölgesindeki inatçı yağlanmaların ne kadar can sıkıcı olabileceğini çok iyi anlıyorum seni. 😔 Korse gibi geçici çözümler yerine, içten gelen kalıcı değişimlere odaklanmak çok daha değerli. Derin karın kaslarını güçlendiren egzersizler ve dengeli beslenme ile inanılmaz sonuçlar alabilirsin. Deep core egzersizlerini kesinlikle dene! 💪 Unutma, sağlıklı ve dengeli bir yaşam tarzı, hayallerindeki forma ulaşmanın en güzel yolu. 💖 Yardıma ihtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu açabilirsin! 😊