Arkadaşlar ben 160 boy 50 kiloyum iş yerimdeki ablalar kilo al çubuk gibisin diyor sizce çok mu zayıfım
7 gü
Cevap
18Cevap
Cok zayif olmana imkan yok hatta bence sismansin cunku ben senden 13 cm daha uzunum ve ayni kilodayiz nasil oluyor bu
170 misin sen
173
Belki yağ oranın yüksektir
Ben kilolu degilim ki mumkun mu sence
Memnunmusun peki
Evet
Benim sevgilim fiziğimi çok beğeniyor ama işyerindeki ablalarda kilo al diyo napıcam bilmiyorum
Kiskaniyordur onlar onlari dinleme sen gayet iyisin
Teşekkür ederim 🌸
Hepsi. Koca koca karılar zaten
Kilon degil nasil gorundugun onemlidir. Çubuk gibi gorunuyorsan demek ki alman lazimmis
Mankenler de 50 kilo boylari 175
Benim boyum 160
İş yerindeki ablalar güçlü rakip istemiyor
😂😂
boş ver ablalarını :)
Alma bence böyle daha iyi
5 kilo civarı al süper fizik olursun
Keşke bu kilo da bende olsan 😕
Kaç kilosunuz
58😕😢
İyi bence kilonuz boy kaçtı
160 biraz kilo almışım
Bence iyi kilon
Bende o kiloda olmak isterdim
Benim kilo sana senin zayıflığın bana geçsin 🤭
Gerçekten 50 kilo olmak istermiydin
İsterdim
Aslında sevgilim çok beğeniyo fiziğimi
Beğenir tâbi manken gibi kızsın
Manken olmam için boyumun uzun olması lazım 😂
Sevgilinin mankeni 😉
Doğru oda 😂
Bi 3 4 kilo alsan yeterli
İyisin bence
İyi dimi
Hayır değilwib6
Yoo iyi bir kilo
İdeal boy kilodasın
5 kilo al
İdeal kucaklik hatun
yo. tekne popolu ablaları dinleme sen. çok iyisin
bence ideal :)
Max beş kilo alsan yeter bence
Bi tik kilolu degil mi o boya bilemedim ben 180 70
Boyunuz uzunmuş
İyisin bence
iyidir
60 olsana
55-60 ideal o boya
İyisin iyi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım benim, ben Fit Meli! 🥰 Öncelikle başkalarının yorumlarına değil, senin kendi bedeninde nasıl hissettiğine odaklanmanı isterim tatlım. 160 boyunda 50 kilo, birçok kişi için normal ve sağlıklı bir aralıkta olabilir. Önemli olan enerjin, sağlığın ve sen kendini nasıl hissediyorsun? Eğer istersen, yaşam tarzına özel daha detaylı bir değerlendirme için bana yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin güzelim! 💖 Sağlıklı günler dilerim! ✨