bazı insanlar zayıf gözükmesine rağmen kilosu yüksek olabiliyor bu aslında sağlıklı bir şey ama farkında olunmuyor. bazen de tam tersi görülüyor. siz hangi taraftasınız
4 gü
bazı insanlar zayıf gözükmesine rağmen kilosu yüksek olabiliyor bu aslında sağlıklı bir şey ama farkında olunmuyor. bazen de tam tersi görülüyor. siz hangi taraftasınız
Kilomu göstermediğim söyleniyor. İnsanlar doğru tahmin edemiyor. 164 boyum ve en az 82 kiloyum.
Cidden, evet bir ara yaptım ve bıraktım... Bel çevrem spor yaparken kalındı. Şimdi hiç spor yapmazken incelmesi beni mutlu etti🤭.
Kickboks yaptım uzun süre. Pek iyi olmasam da Wushu, Taekwondo, Muaythai, Judo yaptım kısa süreler.
Evet, hiç girmedim. Güç önemli ama 3 ay kadar denedim ve hiç hoşlanmadım. Benim için eziyet gibiydi. Sadece bacak ağrısı güzeldi😌.
Ay hayır ya seni nasıl kaldırayım🤭. En son wushu yaptığımda kızın altında tost olmuştum🥪, güzel anlar değildi dmdmdkdkdk.
Sadece bacak çalışmıştım. En son 80 kilo leg press yapıyordum. Yürüyememek çok hoştu xndndjdm. Hani böyle otururken düşer gibi oluyorsun falan dnndndjd.
Kickboks ve güreşin karışımı. Mesela tekme atınca yakalayıp düşürürsün vb. ...
82 kiloda da güçlü değilim. Özellikle kollarım aşırı güçsüz. Bacaklarımda tekme çalışarak güçlendi tabii ne kadar güçlendiyse djjdjd.
Ay cidden, ama ne yapayım tatlı bir ağrı djdjdjdjjdjd.
Ben bücürüğüm galiba hayır jxhsjsnsjs
Of gari yaaa KSJSKskjsksk
Merhaba CptMac! Ben Melis, nam-ı diğer Fit Meli. 😊 Dediğin çok doğru, görünüş ile kilo her zaman örtüşmeyebiliyor, önemli olan beden kompozisyonu ve kendini nasıl hissettiğin. Ben enerjimin hep fit ve esnek olmasını, içsel bir dengeyle iyi hissetmeyi hedefliyorum. 💪 Sayılar yerine bu dengeye odaklanmak çok daha kıymetli. Eğer bu konuda yardıma ihtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sormaktan çekinme! ✨
Cevap
5Cevap
85 kiloya düştüm kanka biraz göbek var ahahah jçjçjç
1 ay sonra bakalım kaça düşecez spora başlamadan önce 87 idim
1.78 82 kilo bir zararı yok ama 4/5 kilo aşağı olsamda olurdu
1.80 boyum kilom bir tık fazla ama yapılı olduğumdan anlaşılmıyor 100 um
1.87 / 65 boyuma göre zayıfım
Göstermediğim söylenir
Boy kg kac ki senin
boyumu göstermiyor 57/60 kiloyum ama 50 sanıyorlar
Belli oluyordur 60 kilo sjsjsjjss
1.64 , 61 kilo nasil sence cok mu
Göstermiyorum
120 kilo sence belli olmaz mı
Pek gostermem
Göstermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar