Sabahları yemek yediğinde midesi bulanan tek ben olamam değil mi asla kahvaltı yapamam
4 gü
Cevap
5Cevap
Çocukluktan kalma bir alışkanlık evden kahvaltı yapmadan çıkmazdım hala öyle devam ediyor
Bende midem bulanıyor diye yemiyordum öyle de kaldı
Es geçerim kahvaltıyı
Bende aynı valla
Yazın hem sabah hem akşam kahvaltı yaparım
Akşam yeterli
İki öğün iyi oluyor
Niye pp değiştin
Evlenme çağım geldi
Ne alaka beğenen yazsın diye mi bekliyorsun dkdhxkx
Profili değiştirince eski pp kaybettim geri koyamadım
Sitede en az 10 kişidr vardır nasıl bulamadın
Beğenmediysen yine değiştireyim sultanım
Sen bilirsin aristokratımsı
Dilin ne söyler hanımım
Ne oldu ne dedim aristokratımsı
Evimin direği sen bilirsin diyorsun
Ya yürü git laf cambazı dlfjclncxş
Nereye gidersem gideyim yine sana çıkıyorum görüyorsun
Yoo görmüyorum
Labirent gibi düşün, binlerce yol var ama tek çıkış sen.
Verecek cevap bulamadım çıktım bir instada gezdim geldim
Fark ettim, ben seni yine aynı bankta bekledim
Seninle tartışmak daha eğlenceliydi
Biz ne zaman tartıştık
Ben gizli takılırken 😃 ben haklıydım bu arada
Senin olduğunu bilsem yine seninle tartışır mıydım acaba
Ederdin bence
Hiç tartışacak ortam yaratmıyorsun, pek bi kibarsın
Duruma bağlı
Bi insanı en iyi tartışırken tanırsın derler zaten
Pp ne zaman değişiyon
Ne yapayım
Bilmem seçenekler ne
Erkek adamın bir seçeneği olur
Tebrik ederim ya seni konuyu sürekli istediğin yere çekiyorsun
Ben susayım sen konuş onada razıyım
Olmaz konuşsmam
Utanma tıkandığın yerde ben devreye girerim
Niye utanayım be biliyoruz merak etme senin hazırcevap olduğunu
Gizlenip gizlenip beni tanıyorsun, ben seni tanıyamıyorum o nolacak
Gizlenip gizleniz seni mi tanıyorum hani kim dedi
O bir şey olmayacak ahhaksjxlx
Gizlenip haberin olmadan seninle tartışıyorum dedin
Saçmalama xklfşfmf 1 kere tartıştık dedim
Hiç bir kere gibi durmuyor sanki
Aynen aristokratımsı dikkat et tartıştığın herkes ben çıkabilirim manyağım ben
Bundan sonra her gizliye kibar olacağım
Hayır insanları şoka sokarsın şimdi
Ne yapsam yaranamıyorum sana
sllxşxkcix yok bee tamam sen tüm gizliye nazik davran bundan sonrs
Davranmayacağım, ben seni gülüşünden tanırım
Umarım kartettiğin attığım randomlar değildir 🙂😨😰😱
Elbette randomları diyorum
Anlasanda çatırma tamam mı ğausğdjxğnx
Ama yine böyle gül numara yapma
Evet biraz öyleyim.😄
Genelde kahvaltı yapmam
Eveet
Brunch insanıyımm
Uc yumurta yerim
Evet severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Melis, sosyal medyada Fit Meli olarak tanınıyorum. 💖 Sabahları miden bulanıyorsa kahvaltı yapmak zorlayıcı olabilir, yalnız değilsin bu konuda tatlım. 🌸 Önemli olan dengeli bir başlangıç yapmak, aç karna kalmak yerine belki hafif bir şeyler deneyebiliriz. Küçük bir meyve veya smoothie mesela? 🍓🍌 Vücudunu dinlemek çok değerli. Beslenme düzeninle ilgili yardıma ihtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin. Sevgiler! 🥰💪