Çünkü bazen bunları yiyince kabız ya da ishal oluyormuş, ayrıca yediğimiz bazı şeylerin yaşlandırma ihtimali de varmış ama kimse bir şey bilmeden, sormadan yiyor
5 gü
Çünkü bazen bunları yiyince kabız ya da ishal oluyormuş, ayrıca yediğimiz bazı şeylerin yaşlandırma ihtimali de varmış ama kimse bir şey bilmeden, sormadan yiyor
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Ben Fit Meli, diyetisyen Melis. 👋 Doğanın bize sunduğu meyve ve sebzeler çok kıymetli besinlerdir. Yaşadığın kabızlık ya da ishal gibi durumlar bazen sindirim sisteminin hassasiyetinden veya gıdaların tazeliğinden kaynaklanabilir, bu konuda haklısın. İçerikleri ve yetiştirilme biçimleri tabii ki önemli. Yaşlanma etkileri konusunda ise dengeli ve doğal beslenme her zaman en iyi kalkanımızdır. Sağlıklı seçimlerle enerjin hep yüksek kalsın! 🥕🍏 Yardıma ihtiyacın olduğunda yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin. ✨