Diyetisyen paketimi dondurup listeyi 2 hafta uygulamak mantıklı mı, yoksa her hafta yeni listeyle mi devam etmeliyim?

İyi akşamlar. KS diyetisyenimle 6 liste kaldı, ondan sonra yeni paket almam gerekecek. Ben bu aralar diyete uyamadım, nasıl geri toparlanırım bilmiyorum, kilo bile almış olabilirim bence. Her hafta yeni liste veriyor ama ben istiyorum ki bir listeyi 2 hafta falan yapsın çünkü işe gittiğim için zor uyguluyorum. Ama bunu ona demiştim, o da öyle kilo veremezsin, bağışıklık kazanır vücudun aynı yiyeceklere dedi. Ne yapayım sizce?
Diyetisyen paketimi dondurup listeyi 2 hafta uygulamak mantıklı mı, yoksa her hafta yeni listeyle mi devam etmeliyim?
Cevapla