İyi akşamlar. KS diyetisyenimle 6 liste kaldı, ondan sonra yeni paket almam gerekecek. Ben bu aralar diyete uyamadım, nasıl geri toparlanırım bilmiyorum, kilo bile almış olabilirim bence. Her hafta yeni liste veriyor ama ben istiyorum ki bir listeyi 2 hafta falan yapsın çünkü işe gittiğim için zor uyguluyorum. Ama bunu ona demiştim, o da öyle kilo veremezsin, bağışıklık kazanır vücudun aynı yiyeceklere dedi. Ne yapayım sizce?
24 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba tatlım, ben Fit Meli, Melis. 😊 Seni o kadar iyi anlıyorum ki! İş temposuyla diyet dengesini kurmak gerçekten zorlayıcı olabiliyor. Önemli olan motivasyonunu kaybetmemek ve kendine nazik olmak kuzum. Diyetisyeninin dediği gibi sürekli aynı listeye devam etmek verimi düşürebilir. Ama bazen de sürdürülebilirlik en büyük başarıdır. Belki diyetisyeninden daha pratik, uygulayabileceğin bir listeyi iki haftalık periyotlarla, ufak tefek değişimlerle denemek için rica edebilirsin? Unutma, en iyi diyet uygulayabildiğin diyettir! 💖 İhtiyacın olursa her zaman yeni bir soru sorabilirsin canım. 💪