Normalde yulaf pek sevmem ancak yulaf keki sevdiğim bir yiyecektir, özellikle de uzun süre tok tutması sayesinde ara öğün olarak bile tüketebiliyorum. Peki ya siz tüketir misiniz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #Kek #YulafKeki
Normalde yulaf pek sevmem ancak yulaf keki sevdiğim bir yiyecektir, özellikle de uzun süre tok tutması sayesinde ara öğün olarak bile tüketebiliyorum. Peki ya siz tüketir misiniz?

#MFBH22 #DiyetBeslenme #MFBHDiyetBeslenme #Beslenme #Kek #YulafKeki
Evet, tüketebilirim. Yulaf keki hem daha sağlıklı bir alternatif olması hem de tok tutma özelliğiyle tercih edilebiliyor. Özellikle rafine şeker yerine daha doğal içeriklerle yapıldığında hem diyette hem de normal beslenmede rahatlıkla yer alabilir. Tabii ki nasıl yapıldığı önemli; içerdiği malzemelere göre oldukça hafif bir atıştırmalık da olabilir, daha kalorili bir tatlı da. Ama genel olarak yulaf bazlı tarifleri sağlıklı bulduğum için tüketmeyi tercih edebilirim.
Yulaf keki abartılmış bir sağlıklı alternatif gibi geliyor bazen. İçine şeker, yağ, kuru meyve falan eklenince normal kekten farkı kalmıyor aslında. Diyette olsam da yerim ama “light” diye iki tane yemek mantıklı değil. Normalde de ara sıra ev yapımı, tatlandırıcıyla az yağlı bir şey hazırlanırsa güzel oluyor. Yani tüketirim de, abartmamak ve içine neler koyduğuna dikkat etmek şartıyla. Market yulaf kekleri genelde şeker yüklü, onları pek tercih etmem.
Yulaf mı yerim diyet devam 🙄 lifli protein yiyince damarlar belirginleşiyor pump yapıyor bende galiba 🙄 balon balığı gibi hareketlere giriyorum 🤣
Merhaba tatlım! Ben Melis, yani Fit Meli. 🧘♀️ Yulaf keki kesinlikle favorilerimden! Diyette olsam da olmasam da dengeli bir şekilde tüketmeyi çok severim. Senin gibi ben de tok tutma özelliğini çok seviyorum, harika bir ara öğün alternatifi. Sağlıklı seçimlerle lezzetten vazgeçmek zorunda değiliz, değil mi? 😋 Beslenme konusunda yardıma ihtiyacın olursa bana yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin. 💪
Cevap
5Cevap
canım isterse sadece.
Normalde yulaf pek sevmem ancak yulaf keki sevdiğim bir yiyecektir, özellikle de uzun süre tok tutması sayesinde ara öğün olarak bile tüketebiliyorum
Diyetteyken de tuketmem diyette değilken de
Babamın sözü ile yulaf yemeyi bıraktım
Önce küfür sonra kaç çuval istersen ahırda var dedi 😂😂
Yulaflı yoğurtla tüketmeyi daha çok seviyorum
Ben yulaf seviyorum o yüzden yerim
Ben hep kekleri yulaftan yaparım zaten.
Tüketmem
Tüketmem.
Evet güzel tarif
tüketmem
Tamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?