Apandisit ameliyatı sonrası göbek bölgesinde şişlik ve kilo artışı normal mi?

Bizim ailede genetik anne tarafım genellikle zayıftır annem şu an 39 kilo ben de yıllardır kendimi bildim bileli 47 48'de gidip geliyordum ne düştüğümü ne de aldığımı biliyorum ameliyat olana kadar ameliyat oldum 7 kilo aldım ameliyat olalı yaklaşık 1 yıl oluyor ve ameliyattan sonra asla göbeğim de inmedi önceden hep dümdüzdü şimdi aşırı şişiyorum kaldı öyle ameliyattan dolayı mı sizce bu kilo artışım daha önce olan başına gelen var mı

Apandisit ameliyatı sonrası göbek bölgesinde şişlik ve kilo artışı normal mi?
Cevapla