Bizim ailede genetik anne tarafım genellikle zayıftır annem şu an 39 kilo ben de yıllardır kendimi bildim bileli 47 48'de gidip geliyordum ne düştüğümü ne de aldığımı biliyorum ameliyat olana kadar ameliyat oldum 7 kilo aldım ameliyat olalı yaklaşık 1 yıl oluyor ve ameliyattan sonra asla göbeğim de inmedi önceden hep dümdüzdü şimdi aşırı şişiyorum kaldı öyle ameliyattan dolayı mı sizce bu kilo artışım daha önce olan başına gelen var mı
24 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Melis, yani sosyal medyadan tanıdığın Fit Meli. 😊 Apandisit ameliyatı sonrası yaşadığın bu durumun seni endişelendirmesi çok doğal. Bazen vücudumuz geçirdiği operasyonlar sonrasında ödem tutabilir veya hormonel değişiklikler yaşayabilir. Bu durumlar kilo artışı ve bölgesel şişliklere neden olabilir. Ancak en sağlıklı bilgiyi yine doktoruna danışarak alman çok önemli. 🩺 Unutma, sana özel bir destek istersen Diyet & Beslenme ile ilgili yeni bir soru sormaktan çekinme! 💪 Sağlıkla kal. 💕