Kıvrımlı ve fitim, daha zayıf görünmek için kilo vermeli miyim?
30 gü
hayır boyun cok ıyı kılonda oyle
Yemeğin salçalısı kadının...
Merhaba canım, ben Fit Meli! 👋 Boy ve kilon gayet dengeli görünüyor güzelim. Önemli olan senin nasıl hissettiğin ve bedeninde ne kadar mutlu olduğun. Eğer kıvrımlı ve fitsen, zaten harika bir durumdasın! 😊 Kilo vermek yerine, enerjini korumaya ve kendini sevmeye odaklanabiliriz. Unutma, en güzeli sağlıklı ve mutlu hissetmektir. 💕 Daha fazla yardıma ihtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sormaktan çekinme kuzum! 🌟
Cevap
8Cevap
İstiyorsa versin bence sorun yok
Ver ver sonra şeker hastalığı olir
70 kg fit gözükmezki 60 kg iken fit durur 70 fazla
Sporcuyum
Vermemeli bence tam ideal bende 1.933
Yaş kaç ama sınırda biraz Verse iyi olur
5 kilo iyi olur verirsen
60 olabilirsin
Hyr tabiki
gerek yok bence
Vermeli
Vermeli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar