Bayramda en çok neyi abarttınız, tatlı mı kavurma mı hamur işi mi kilo aldınız mı?

Arkadaşlar dürüst olalım 😄 Bayramda en çok neye dayanamadınız? Tatlı mı, kavurma mı, hamur işi mi? Ve sonuç… kilo geldi mi biraz? 👀”ben en korktuğum tatlıydı ve gayet iyi sahip oldum irademe yemedimmm

Bayramda en çok neyi abarttınız, tatlı mı kavurma mı hamur işi mi kilo aldınız mı?
Cevapla