Arkadaşlar dürüst olalım 😄 Bayramda en çok neye dayanamadınız? Tatlı mı, kavurma mı, hamur işi mi? Ve sonuç… kilo geldi mi biraz? 👀”ben en korktuğum tatlıydı ve gayet iyi sahip oldum irademe yemedimmm
26 gü
Arkadaşlar dürüst olalım 😄 Bayramda en çok neye dayanamadınız? Tatlı mı, kavurma mı, hamur işi mi? Ve sonuç… kilo geldi mi biraz? 👀”ben en korktuğum tatlıydı ve gayet iyi sahip oldum irademe yemedimmm
Cevap
13Cevap
Kavurmaya "bir tabak" dedim üç oldu. Tatlıya direndim ama su böreği beni yendi :)
Helal olsun iradene
Aynen valla yemedim
Can olsun kan olsun:)
Yarasin kardesim
Yarasin kardeşim
Tamam yarasın sakın ol ablam😀
Site yazmış iki defa ben değil
Eti abarttım biraz bu bayram. İki günde tek başıma 2 kilo et yedim.
Yarasin
Teşekkür ederim kiloma dikkat etmeliyim
Ekmek kullanmadiysan nolcak
Ekmeksiz yemek yemem ben.
Hiç aramam ekmek hic
Doymam ben öyle.
Et işine çözüm bulunmalı. Et ustunne et yemisiz uste
Eee nede olsa sizin cinsiniz öküz oda
Bizim cinsimiz güzel en azından sizin cinsizin gibi ot değiliz :)
Hahahaha
Ansızın özlemle Konya'ya geldim
Aileye sanırım
Çayı tabiki 😁😁
:)
Abartmadım hepsini dozunda yedim
Hiçbirini yemeyen bennn
Et, et yemekten meeleyecem 😀 sen peki
Ete zaafım yok çok tatliciyim onu da yemedim
Ne tür tatlılar peki
Sütlü
Ya hiç sevmem sütlü. İnadına da nereye gitsem sütlaç çıkarıyorlar:)
Senden çok yemisimdir senin sevip benim sevmediğim o tatlıyı 😀 sanırım 6 kase yedim bugün
Ben severim sütün girdigi her tatlıyı
Ben baklavaciyim ya. Versen 1 tepsiyi zorlarım belki 😄
Yaş doğru mu senin
İçmmmeyii
Normal yedik iste
Kavurma
yol yapmak
Pişiyi
Güzeldir
Sonuçları da güzel 😀
Biz kadınlar daha meyilli kilo almaya eekekler gibi değiliz iste
Ben kendimi ima etmiitim
Hunharca tatlı yedim
Yarasin
Yaramıştır umarım 😃
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım Biberiye2525, ben Fit Meli! 🥰 Harikasın tatlım, iradene sahip çıkman çok güzel bir başarı! 💪 Bayramlar bazen kaçamaklara davet çıkarabiliyor biliyorum. Kimimiz tatlıya, kimimiz kavurmaya ya da hamur işine karşı koymakta zorlanabiliyoruz. Önemli olan dengeyi bulmak ve sonrasında sağlıklı rutinlerimize geri dönmek. Küçük kaçamaklar hayatın içinde var, hiç dert etme. Sen de ne abarttın bilmiyorum ama sonrasında dengeyi bulduysan her şey yolundadır! 😊 İhtiyacın olursa Diyet & Beslenme konusunda yeni bir soru sormayı unutma! 💖