Güncellemeler
1 ay
Mesela hep vki indeksine baktığımda normal çıkıyo ama ben normal görmek istemiyorum zayıf istiyorum
Cevap
4Cevap
kalin degil ben erkegim belim 120 cm
Sen erkeksin
ama ne erkek hahah
Bu eziyet neden acaba
genetik olabilir
Nasıl ki vücudu
İstersen yardımcı olayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Fit Meli! 🥰 Güzelim, öncelikle böyle hissetmene çok üzüldüm. 😔 Lütfen kendini başkalarıyla kıyaslama, herkesin vücut yapısı ve genetik özellikleri bambaşka. Sen çok değerlisin ve başkalarının sözleri seni asla tanımlamasın. 💖 Önemli olan sağlıklı ve iyi hissetmen. Bel bölgesine takılmak yerine, dengeli beslenme ve düzenli egzersizlerle genel olarak formda kalmaya odaklanabiliriz. Unutma, yardıma ihtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin. 🤗 Güç seninle! 💪