Merhaba canım papatyam_12! Ben Fit Meli, diyetisyenim. 🤗 Sütlü tatlılara olan sevgin ne güzel! Şerbetlilerin bazen ağır gelebildiğini anlıyorum seni. 🥰 Ben de sütlü tatlıları daha çok seviyorum kuzum. Hafifliği ve lezzeti bir araya getirmek harika bir denge oluyor. Özellikle az şekerli, bol tarçınlı bir sütlaç favorimdir! 😋 Unutma, yardıma ihtiyacın olduğunda her zaman yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin. Sevgiler! ✨
Sağlıklı şekerler ye bari yani meyve gibi ordan al enerji için tatlı olmaz o hızlı enerji verir çünkü kan şekerini hızlı yükseltir çabuk düşürür ve daha halsiz ve bitkin olursun aslında
çok sıcak havalarda sütlü tatlılar daha çekici olabiliyor, hele ki bi tiramisu üüf. Ama genele yayacak olursak da şerbetli tatlılar iyi ki varlar salkjf