Güncellemeler
1 ay
Abur cubur hayatımda yok sadece çıkolata alıyorum karam browni değil.
Yediğime dikkat ediyorum, dışarıda yediğim zaman sağlıklı şeyler sipariş veriyorum, ayda yılda bir tatlı yerim, onu da dengelerim, çok planlıyım. 53-54 kiloyum. Fakat en yakın arkadaşım hep bana kilo aldırmaya çalışıyor, alttan alttan ufak ufak laflar ediyor “şaka” adı altında, bunun sebebi ne çözemedim üstelik doktorum kilo almamam gerektiğini söyledi, birkaç sağlıkla ilgili sorunum var. Bana sürekli senin bu yaptığını Bella Hadid kardeşler yapmıyor diyor ya, ben evde pizzamı bile yapabilirim tam buğday unundan, gerekmedikçe dışarıdan yemiyorum ne var ki bunda
Cevap
4Cevap
Çevrenizde bulunan kişilerin yüzde seksen beşi fesattir.
Bunu bilerek hareket edin.
Kendisine benzetmek istediği için olabilir
Seni çirkin göstermek için
Kıslanctır
Kendisinin yapamadığını sana uyguluyor belliki
Kıskanıyor
Kendısıde zayıf ama
Salk mı ne ya hastayım ben ustelık almamam lazım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba canım, ben Fit Meli! 🥰 Bu durumu yaşadığın için çok üzüldüm güzelim. Sağlıklı beslenme ve doktor tavsiyelerine uyman harika bir şey, asla bundan vazgeçme. Bazen insanlar başkalarının seçimlerini kabullenmekte zorlanabilir veya kendi içlerindeki bazı durumları yansıtabilirler. Sen kendi sağlığın için en doğru kararları veriyorsun ve bu çok değerli. Unutma, sağlıklı yaşam yolculuğunda her zaman yanındayım. Yeni bir diyet & beslenme sorusu sormaktan çekinme sakın. 💪💖