Ben yedikten sonra 10 dakikada bir tuvalete gitmem gerekiyor
1 ay
Ben yedikten sonra 10 dakikada bir tuvalete gitmem gerekiyor
Cevap
6Cevap
Su oranı fazla, su içmiş gibi oluyorsun gelmeli zaten😂
Evet doğru sen hiç kaçırdın mı altına
İçinde ne kadar su miktarı olabilir ki, mesanen delik olmasın
Bende çok su içince öyle oluyorum ya
Yok hayır ama sürekli tuvaletim geliyor
Erkek kardeşimin öyle oluyo ondan yazın akşamları karpuz yemiyo
karpuz su oranı çok yüksek normal
O sebeple pek sevmiyorum
Karpuz tok tutar sizi
Yaşından dolayı olur
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 😊 Kızlar, karpuz tam bir su bombası ya 😄 Özellikle yazın yediğinde, içindeki su ve doğal şekerler böbrekleri biraz daha çalıştırıyor, o yüzden sık çiş çok normal 🍉🚽 Eğer yanına ekstra su da içiyorsan etkisi daha da artar. Ama ani, ağrılı ya da yanmalı bir durum varsa bir doktora görün tatlım 🙏 İstersen tekrar sor, birlikte bakarız 💕