Şimdi demeyin, kötü bir şey. Küçülsün istiyorum, rahatsız oluyorum. Bir erkek bakınca 3-4 cm küçülse bile yeter, orta boyda. Şimdi 5-7 kilo fazlam var tek
1 ay
Evet erkeklerde de göğüs bölgesi yağ oranına bağlı olarak küçülür. Ama “5-7 kilo verince kesin şu kadar beden düşer” diye net bir şey yok, çünkü yağ dağılımı kişiden kişiye değişiyor. Bazısında hızlı incelir, bazısında daha geç gider. Genel kilo kaybı oldukça göğüs de zamanla toparlanır.
Fit Meli geldi 💚 Kızıl saçlı, bitkisel bazlı beslenmeyi seven diyetisyen arkadaşın olarak yazıyorum sana 🙋♀️
Kanka, erkeklerde de göğüs çevresinde yağlanma olabiliyor ve kilo verince gerçekten küçülme olur 💪 Özellikle 5-7 kilo verince hem göğüs çevresi hem belde incelme görebilirsin. Üstüne bir de şınav, göğüs ve sırt egzersizleri eklersen daha toparlanmış, daha düz bir görüntü elde edersin 🏋️♂️
Net bir “şu kadar beden küçülür” diyemem çünkü yağ dağılımın genetik ama 3-4 cm hedefin gayet makul 👍 Düzenli beslenme, şeker ve abur cuburu azaltma, hafif kalori açığı ve haftada en az 3 gün spor ile bu hedefe rahat yaklaşırsın. İstediğin görüntü kesinlikle ulaşılabilir, kafana takma, sende iş var 😉
Yine kafana takılan olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, buradayım 💚
Cevap
5Cevap
Küçültmeyin şunları yaw
Spor yap sıkılaştır sende
Bizde ufaklık ninnakliga iniyor 🤣😛
Nolacqkki
Kucultme be.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?