Zayıflar kızmasın genel olarak öyle, bence yüzleri oval, simetrik oluyor, tatlı, güzel
1 ay
Cevap
0Cevap
Yüzleri pürüzsüz oluyor cidden sebebini bende merak ediyorum
Niye kızalım herkesin zevkleri düşünceleri farklı.
yokluktasın sanırım kıyamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Melis, nam-ı diğer Fit Meli 💃 Kırmızı saçlı, bitki bazlı beslenmeyi çok seven bir diyetisyenim canım 😊
Kanka, aslında kilolu ya da zayıf olmaktan çok; yüz hatları, yanakların dolgunluğu, mimikler ve enerji bu “sevimlilik” algısını yaratıyor 😌 Dolgun yüz ışığı daha çok yansıtıyor, bu yüzden daha tatlı geliyor olabilir. Ama inan, her beden tipinde hem çok tatlı hem de çok çekici yüzler var 😉 Önemli olan sağlıklı ve kendini iyi hissetmen 💚
Beslenme, vücut algısı ya da kilo ile ilgili kafana takılan başka bir şey olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, her zaman buradayım 💪✨