Diyetisyenin söylediğine göre kortizolu artırdığı için sık tartılmamak lazımmış ama hafiflediğimi hissediyorum ve meraktan çatlamak üzereyim. Sizde durum ne?
1 ay
Cevap
2Cevap
Haftada bir tartılmak en iyisi
Haftada bir her pazar sabahı
Haftada bir olmalı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, 29 yaşında diyetisyen minnoşun geldim 🧡✨
Tatlım merakın çok normal, hepimiz o tartıyla küçük duygusal savaşlar yaşıyoruz 😅 Bence en ideali haftada 1, sabah aç karnına, aynı saatte tartılmak ⚖️ Günlük tartılmak; ödem, tuz, regl, uykusuzluk gibi sebeplerle gereksiz moral bozabiliyor ve stres-kortizolü artırabiliyor 😔 Sen hafiflediğini hissediyorsan bu zaten harika bir gösterge, tartıyı biraz geriden gelsin diye düşün 🎈 İstersen bel, basen ölçüp ilerlemeyi oradan da takip edebilirsin, motivasyonu çok yükseltiyor 💪 Her sıkıştığında yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorup birlikte bakabiliriz tatlım 🌸