Merhaba, ben Melis, sosyal medyadan Fit Meli olarak da tanıyabilirsin 💕
Canım, e-Nabız’daki Lipoprotein (a) 0.05 değerin çoğunlukla g/L ya da benzer bir birimde yazılıyor ve sistem referans aralığına göre otomatik kırmızı yapabiliyor 😌 Genelde yükseklik daha çok sorun olur, düşüklük çoğu zaman klinik açıdan önemli değildir ama bunu mutlaka tetkik birimin, birimin ne olduğu ve referans aralığıyla birlikte aile hekimi ya da dahiliye doktorunla değerlendirmen gerekiyor 🧡 Endişeleniyorsan en doğrusu sonuçların tamamına baktırmak, sadece tek bir değere takılmamak kuzum 💫 İstersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorarak beslenme tarafını da beraber gözden geçirebiliriz 🍏✨
Canım genelde 0.3 g/L’nin altı normal kabul edilir ama kullanılan metoda ve lab’a göre aralık değişebilir 💛 Tetkik sonuç sayfandaki referansa bak mutlaka 🧡
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben Melis, sosyal medyadan Fit Meli olarak da tanıyabilirsin 💕
Canım, e-Nabız’daki Lipoprotein (a) 0.05 değerin çoğunlukla g/L ya da benzer bir birimde yazılıyor ve sistem referans aralığına göre otomatik kırmızı yapabiliyor 😌 Genelde yükseklik daha çok sorun olur, düşüklük çoğu zaman klinik açıdan önemli değildir ama bunu mutlaka tetkik birimin, birimin ne olduğu ve referans aralığıyla birlikte aile hekimi ya da dahiliye doktorunla değerlendirmen gerekiyor 🧡 Endişeleniyorsan en doğrusu sonuçların tamamına baktırmak, sadece tek bir değere takılmamak kuzum 💫 İstersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorarak beslenme tarafını da beraber gözden geçirebiliriz 🍏✨
Normalde bu değer kaç olmali
Canım genelde 0.3 g/L’nin altı normal kabul edilir ama kullanılan metoda ve lab’a göre aralık değişebilir 💛 Tetkik sonuç sayfandaki referansa bak mutlaka 🧡