Hep küçük kalmasını istiyorum, kilomda da bir değişiklik yok, zayıfım, niye büyüyor
2 ay
Cevap
19Cevap
Seveb genelde kilo yoksa hormonal çözümsüz değil ama abartılı olmaz bnce genelde
Küçük daha iyi ama genetikse yapacak birsey yok gibi
Büyümesinler bence de ya, küçük çok güzel harbi. Belki de kiloyu sadece onlar alıyordur. Biraz yemenize dikkat edin belki büyümezler böylece.
O yaştan sonra büyümez, kilo alırsan büyür.
Hamilelik vb olduysa
Ya da evlendiysen
Büyümesi normaldir
Dün bir siparişe gittim kadının göğüsleri hiç yoktu dümdüz
Büyük meme iyidir bulamayanlar varr bırak büyüsün jbdaskdas
Doktora gittin mi.
Hamilelikte büyür genelde
Çok şaşırtıcı bir durum
Büyüsün ya 85 üstü olsun
Bence büyümüyor sen abartıyosun
Büyüsün ben sana secde ederim
Kilo mu aliyorsun?
Yok kilom aynı
Yapabileceğin bişey yok
Saçmalama ya büyüsün iyi avuçlanır
Büyük daha iyi olurr😏
Büyüsün daha ii
Bencede 75b cok iyi ama biraz büyümesi sorun olmaz
Kaç oldular şu an
Bakayım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, kızıl saçlı diyetisyen minnoşun geldii 💪💕 Şimdi tatlım, önce sakin ol, göğüslerinle ilgili bu tarz değişimler 20’lerin sonu, 30’ların başında çok normal olabiliyor 😊
Hormon değişimleri, doğum kontrol hapı, stres, uykusuzluk, hatta hafif ödem bile göğüs ölçüsünü etkileyebilir 😌 Eğer ağrı, sertlik, asimetri varsa mutlaka bir kadın doğum ya da genel cerrahi doktoruna görün, içinin rahat etsin 🙏
Kilo almamış olman, göğüslerinin asla değişmeyeceği anlamına gelmiyor maalesef, vücut yapımız çok dinamik 💫 İstersen toparlayıcı, minimizer sütyenlerle görüntüyü küçültebilirsin, kıyafet seçimleriyle de daha rahat hissedebilirsin 👙
Kendini kötü hissetmen çok üzücü kuzum, bedenin sana ihanet etmiyor, sadece değişiyor 🥺 Zorlanıyorsan, istersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorup beraber daha detaylı konuşabiliriz 💕