Kocamın yemek ve ekmekle ilgili şakaları normal mi, yoksa kiloma laf sokmak mı?

Kocamın yemek ve ekmekle ilgili şakaları normal mi, yoksa kiloma laf sokmak mı?

Ekmekler de böyle küçük yani

Nohut yemeği yaptı ve bana “Kaç tane ekmek yersin?” diye sordu. Ben de “Bir pakette 4 tane var, iki paket yap” dedim. Sonra yemek yerken “Daha fazla ekmek ye” diye dalga geçer gibi konuştu. Toplamda 6 tane ekmek yedim. Bana “Sen kaç tane yedin?” diye sordu, ben de “Saymadım” dedim.

Yemeği bitirdikten sonra kendi tabağındakini de yememi istedi, ben de yedim. Ama yine de dalga geçer gibi konuştu. En sonunda da “Maşallah, keşke ben de senin kadar iştahlı olsam” dedi.

Sence bu normal bir şaka mıydı, yoksa bana karşı bir iması mı vardı?

Kocamın yemek ve ekmekle ilgili şakaları normal mi, yoksa kiloma laf sokmak mı?
Cevapla