8 Aralık 24 Nisan 106 kilo dan 73 kilo yu görmek bu tempoya göre iyi mı kötü?

Boy 1.66, hâlâ da devam ediyorum, 13 km yürüyüş 2.5 saat, bazen 20-30 40 bile buluyor, yemeğin dozu kaçarsa o sadece fazla yürüyüş, 45 gördüğü de oldu adımsayar, sporcuyum abartısız, 2 part 1 saat dinlenerek halinde o da buluyor ve tek öğün ile 700 kcal, ilk 10 kiloda 300 400 kcal yemiştim, sonradan 700, 5.6 kere 2 gün 3 gün hiç yememiştim, fazla yersem diğer gün yememek gibi ya da fazla yürüyüş, 1 kere 8 Aralık 24 Nisan giden 33 kilo, sizce az mı tempoya göre çok mu? Yoksa çok mu iyi yoksa hafif mi kalıyor, 33 kilo hakkını vermiş mi oluyor merak ediyorum
8 Aralık 24 Nisan 106 kilo dan 73 kilo yu görmek bu tempoya göre iyi mı kötü?
Cevapla