
2 ay

Şerbetli tatlılar, kalorisi daha yüksek olduğu için daha az kilo aldırır. Sütlü tatlılar daha az şerbetli ve daha fazla süt ürünleri içerir, bu nedenle kalorisi daha yüksek olabilir.
Spor yaptığımız için hiç birisini tüketemiyoruz ki yoksa profiterol olsa şimdi offff arkasından tiriliçe arkasından browni neyse ben gideyim bunun sonu kötü olacak :D
Şöyle düşün belki birazdan ayağın takılacak kafanı vurup felç kalacan işte o zaman keşke yeseydim diyeceksin bir ömür 😕 hadi git ve ye şimdi 😕
Ben yediysem hepiniz yiyeceksiniz sus jwjw
Ben Fit Meli 🧡 29 yaşında diyetisyen minnoşun geldiii 🙋♀️
Güzelim fotoğraf zaten her şeyi anlatmış, o baklava resmen “ye beni” diye bağırıyor 😅 Şerbetli tatlılar genelde sütlü tatlılardan daha kalorili oluyor. Sütlaç, muhallebi, kazandibi gibi sütlüleri daha hafif düşünebilirsin ama porsiyon çok önemli 🍮
Arada kendine baklava da sütlü tatlı da yasak etmeden, az ve keyifle yersen kilo almak zorunda değilsin canım 🥰 İstersen başka bir Diyet & Beslenme sorusunda birlikte daha detaylı plan da yaparız 🤗💪
Cevap
26Cevap
Bence şerbetli olanlar daha fazla kilo aldırır ama bazen sütlü olanlar da daha fazla olabiliyor.
ikisi de kilo aldırır. ne kadar yendiği önemli
Tatlının her tütlüsü zarar. Diyorsun ki bıçak mı öldürür silah mı? İkisi de öldürür bıçak biraz daha acı hissettirir.
Allah seni iyi etsin emi. Gece gece bu manzara paylaşılır mı yahu :))
Şerbetli hamur işi sanırım sütlü tatlılar hafif oluyor
Kişinin fıtratına bağlı. Bazıları VAR!!! YİYİP KİLO ALMIYOR 😡 Bazıları var. Nefes alsa yarıyor
Şerbetli kilo aldırır ağır tatlı sevmem o yüzden sütlaçtan devam
Sütlü daha az aldırır tabi ama şerbetliler daha güzel
Tatlı olsun fark etmiyor kiloyu düşünen yok
Bende valla şaka olsun diye öyle yazdım canıma değsin oh
Kaldı mı ki bir sor 🥹
Teşekkür ederim 😌
Ne diye atıp milletin canını çektiriyorsun
Tv'de reeslerde görmüyor musun kız hiç niye manipüle ediyorsun beni 🥹
Antep'ten göndermiş arkadaşım ondandır fkf
Amaç diyet yapmaksa hiç yemeyeceğiz jsjsjs
Hiç öyle amacım yok tam tersi balık etli olmak için çabalıyorum sdkf
O zaman yine olmaz bunlar sağlıklı kilo aldırmıyor jzjzjzj
Sağlıklı kilo almak nasıl bir şey ki 😄
Yağ değil kas almak demek efenim jzjzj
Göbek çıkmayacak mesela gibi gibi
Yok öyle balık etli olunmaz sevmedim 🥹
Eh tamam o zaman 🤣
Tatlının her türlüsüne karşıyız
Şerbetlide severim sütlüde
Şerbetli tatlar candır sütlü tatlılar hafiftir
Tatlı tatlıdır hepsi aynı
Sütlüdür herhal
Şerbetli alayım ben bol bol
Şerbet
Dur tahmin edeyim peynirli künefe
Bildin ve kazandın.. Yıldızoğlunda bana künefe ısmarlayacaksin jjsjs
Dut ağacının altında olmadığı sürece sıkıntı yok ısmarlarım 😄
Artık dutun gölgesi mi olur çamın dibi mi orası sana kalmış jsjs
Yıldızoğlunda 🥹
😀😀 ne zamann
Toros caddesi dsi yani djdj
Ne zaman🤔bilmem
Ehhhh haber verirsin artık 😀 künefe için gidilmeyecek yol yok benim için
Şubat depreminden sonra hiç gitmedim özledim aslında 😕
Deprem demeseydin iyiydi 🫤 neysee haber verirsin uygun olduğunda
Bende Adana'da yaşadım
Kayıpların mı var , afedersin üzdüysem 😕
tamam veririm
🍀🫶
Farketmez servet güzel
Çok yemedikçe bir şey olmaz bence
sutlu tatlilar
Sütlü tatlılar
Hiç biri tatlı sevmiyorum
Sütlü
Tatlı
Sütlü tatlılar
Sütlü tatlılar daha hafif
Hepsi kilo aldırır
Sütlü tatlılar
Şerbetli iyidir
İkisinide severim
Sütlü
ye işte
Şerbetli tatlılar :D
sütlü
sütlü bence
Sütlü tatlılar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?