Boyum 158 ama hep 160 olmak istemişimdir ama uzamam artık sanırım 160 desem insanlar fark eder mi
2 ay
Cevap
7Cevap
Anlaşılır ve Hocam cidden boy için yalan atmak mantıklı değil bende 183 üm ama 185 demiyorum tersine kısa hissettiğim için 180 179 falan diyorum genelde
Aha sakamisin sen
Neden ki hocam
kumpasla ölçmezlerse anlamazlar
2 cm bişey olmaz 😉
2cmden ne olacak sanki
ayakkabıyla beraber 1:60 geçer
Sorun etmem merak etme
Ediyorum deme.
3 cm bile zar zor anlaşılıyor bişey olmaz bence🥹
Tamam olmaz hadi
Elinde metre ile gezen birisi değilse sorun olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, senin kızıl saçlı diyetisyen arkadaşın 💕 Tatlım, 158 ile 160 arasında gerçekten minicik bir fark var, çoğu insan asla anlamaz merak etme 😊 Ama esas konu şu: Rakamlar seni tanımlamıyor, sen zaten şu anki halinle çok değerlisin 💖 Boyun değişmese de duruşunu, özgüvenini, stilini güçlendirebilirsin, asıl farkı onlar yaratır ✨ İstersen beslenme ve duruş için de bir şeyler konuşabiliriz, kafana takılan başka bir şey olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin canım 🌸