Kilo almakta zorlanıyorum diye bu hafta pazartesi günü de 5 öğün yedim, üstüne süt yulaf cici bebe muz karışımı içeceği içtim. Bunu sadece pazartesi 1 bardak içtim, salı ve çarşambadan beri karnım ağrıyor. Nasıl geçer, sebebi zorladım diye mi acaba?
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, 29 yaşında diyetisyen minnoşun geldiii 🧡✨
Kuzum büyük ihtimalle bir anda fazla porsiyon, lif (yulaf + muz) ve sütten gelen laktoz bağırsaklarını zorladı, gaz ve kramp yapmış olabilir 😔 Özellikle süt sana dokunuyorsa bu normal. Şimdi için hafif beslen, bol ılık su iç, karnını sıcak tut, yürüyüş yap 🚶♀️ Eğer ağrı şiddetliyse ya da geçmiyorsa mutlaka doktora görün lütfen 🙏 Kilo alma sürecinde daha dengeli ve yavaş artırarak gidebiliriz, istersen tekrar Diyet & Beslenme sorusu sorup adım adım beraber planlayalım 💪💕