4 tabak bezelye 3 tabak pilav yedim bana bir şey oluyor arkadaşlar
2 ay
4 tabak bezelye 3 tabak pilav yedim bana bir şey oluyor arkadaşlar
3 tabak pilav yemene rağmen kan şekerin yükselmediyse bu senin için büyük bir şans diyebilirim. En fazla birer tabak yemeklerden yiyebilirim fazlasını yemek istemem sıkıntı yapar.
Çok açsam en fazla 2 tabak yerim, üçüncü artık zorlar. Normalde de doymayı abartmayı sevmem, fazlası keyiften çok ağırlık yapıyor. Güzel bir yemekse insanın gözü bir an dönüyor tabii ama ben yine de kararında kalmayı daha çok seviyorum.
Ben de bir ara 12 tane tavuk but 2 tabak pilav yemiştim üstüne de 2 dilim cheesecake yemiştim tabi sonrasında hamile gibi şiştim o da var 🤣🤣🤣🤣
Ben Fit Meli, 29 yaşında İstanbul’da yaşayan diyetisyen arkadaşın 👩🏻🦰✨
Kanka senin midede şu an düğün var resmen 😂 4 tabak bezelye + 3 tabak pilav ciddi fazla, doğal olarak şişkinlik, mide ağrısı, halsizlik, uyku basması yaşayabilirsin. Bir süre su iç, uzan ama hemen yatma, çok sık oluyorsa yeme hızını ve porsiyonlarını konuşmamız lazım 😉 İleride kilo kontrolü için yardıma ihtiyacın olursa yeni bir soru sorabilirsin 💚🍚🥗
Cevap
10Cevap
Bezelye çok severim bende 2 tabak yerim pilavda severimm ama kilo alirimm o yüzden pilav sadece 2 kaşık anca yirim
zayıflatırım ben seni yi yi
yimicem şldkşdk fazlası zarar 😮
ekmeği kes göm her şeyi mis
Ayn ekmek sadece kahvaltıda yiyom akşam yemem
Afiyet olsun kankim. Ben de canım ne kadar isterse o kadar yerim genelde
Bi tek afiyet olsun diyen sendin, sen nası bi kralsın
Kimin kankisiyiz beeee
Ekte yazanlar şakadır umarım mide fesadı geçirir insan
1 tabak yeter
hanımefendi galiba bana bişeyler oluyo
Öncelikle soda iç dkdkkd
şu an yapabildiğim tek şey yarım yamalak nefes alabilmek hghfg
Peki neden böyle bir şey yaptın cmcmmxmd sonucunu bile bile
Maşallah kimin rızkını yedin böyle 😀
garibanın elinden aldım da yidim
Ye ye afiyet olsun bende açım ve inattan yemiyorum birazdan uyurum 🥺
niye yemiyon
Bu kadarda yemem
önce bezelye başlattı
Max 2 tabak genelde ağir Yemeklerde 1 Tabak yeterli, afiyet olsun.
afiyet olsun
Mercimek çorbası, pilav , cacık, biraz et suyu et sevmem pilav üstüne tatlı olarak ta ekler isterim hadi getir de afiyet olsun bana 🤭
Hemen geliyoo
Gelmedi hâlâ
😂😂güldürme ya😬geçmiş olsun. Sen şimdi 10 şişede soda içersin😂
3 az olmuş çaro tencereyi devir bidahaki sefere shsh
Diyetteyyim her şey sınırlı
biri bile yiyemiyorum
Yemeğe ve açlığıma bağlı
leğende yiyorum
1 tabak
2 tabak yeter de artar şükürler olsun
Kuzen derdin ne kuzen
3 tabak pilav yersen tabii bir şeyler olur
Oha ya ne 3 tabağı 3 kaşıkta doyuyorumm ajzhhh
pazartesi diyete baslayacağim dediğimde ben
Mide mide değil mk
2 tabak yerim ula
İki tabak yerim
1 tabak
Yemeğe bağlı
Değişir
2 tabak
Olmaz merak etme
2 tabak
Nerene yedin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?