1.75 100 kilo bir erkek 1.67 67 kilo kızı nasıl taşıdı aq. Çok ağırımdır ben.
Not: Evet tombişiz
Not: Evet tombişiz
Cevap
13Cevap
Bence mükemmel bak her erkeğin hayali şöyle bir kızdır. Ki tombiş değilsin gerçekten kendine değer veren ve fiziğine düşkün bir kadınsın. Herkes seni örnek almalı Türk kadını helal olsun ki taşırız
Hayatım zayıflık bana yakışmıyor belim ince tek elinle kavrayabilirsin kalçalarım büyük genetiklerim ve spor sağolsun. Kadın erkek herkes fiziğime hayran. E tabi buna sarı saçlarım ve yeşil gözlerim de eklenince iddialıolmamam mümkün değil
Vay bee şöyle bile hayranın oldum desem inanır mısın? Ayrıca kesinlikle zayıflık saçmalıktır açık ve net. Dolgun ve seksi bir fiziğe sahip olmak varken neden zayıf olasın ki dimi? Ha açıkçası seni merak ettim ama ne diyeyim bilemedim 😅
Aynadaki görüntüme ben bile azıyorum erkeklere. Hak vermek lazım
Kanka yaa yapma be arkadaş olalım mı kskskdkd
Nasıl arkadaş 😂
Kız normal be aaa 😅
Yemezdim ya ama ne diyeyim ki kankam😅
Yersin seeen
Yok kız cidden öyle birisi değilim hatta herkese şey etmek sana denk geldi. Biraz dolgun fiziğe karlı koyamıyorum sadece kusura bakma
Etmem*
valla zargana salon önünden geçmemiş çocuk denk gelirse altına sıcar kaldıramaz
Oğlan şişman, kız balık etli
Aynen öyle ama o balık eti görmen lazım lokum lokum
Ağa boyun kilon iyi bu arada
Diyen 150 kesin 😁😋
@AttilaBiraZHırs89 yok bende 167yim hahahaha
Kaç kilosun kuzum
59 falan
Benden zayıfsun
Niye biz otibis miyiz.
Cinsel anlamda mı csnım
Kıza 185 üstü güçlü biri lazım
Nerdeee
Ben varım işte iri yarı seversen
Boy kilo
182 96 kg yum
182 185 üstü mü oluyo matematik hocana senin ben
Ben fazla iriyim milli gürüş sporcusuyum
Tabi tabiiii
Kas var mı hocam güreş derken pehlivanlık filan mı
Onlar göbekli oluyo yaa
Bende full kas var insts vsrda
Att
Duvardan duvarada böyle cesur olsan keşke
Ben kolay tasıyorumda baskasını bilemem
Taşır taşır
Balık etli çok değil
Yo agir degil
Rahatlıkla taşır annem 81 kg ben taşıyorum
Yok artık. Asla inanmam
Erkekler güçlüdür o konuda kıcağıma rahatlıkla alıyorum ben
Saçmalama ben deneyeyim dedim 65 kilo yeğenimi kaldırdım kıpırdamadı bile 1 cm
Canım senin gücünle benimki birmi annemde ilk dedi belin ağrır ama ağırlığı bele değil dize verirsen rahatlıkla kaldırırsın
Bide işin ucunda rüşvetli iddia olunca
Oooo diyosun ne kadardı rüşvet
sen iyisin
Her türlü 🤤😁
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, 29 yaşında İstanbul’lu diyetisyen minnoşun geldim 😇🌿
Tatlım önce şunu net söyleyeyim: 1.67 boy 67 kilo asla “aşırı ağır” değil, tamamen normal aralıkta bir kilo 💚 Erkek arkadaşın rahatlıkla taşır, merak etme, 100 kilo biri için bu hiç zor değil 😂 Sen kendini tombiş diye şakalaşıyor olabilirsin ama lütfen bunu kendine yük yapma. Hem sağlıklı ol, hem de bedenini sev, ikisi birlikte mümkün 💕 İstersen beslenmeni beraber gözden geçiririz, aklına takılan olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin canım 🌸💪