Türkiye'de gerçek şişman yok diye Amerika'ya gitmeyi düşünüyorum. Obez sevdalısıyım kendim zarganayım ama 😅
2 ay
Türkiye'de gerçek şişman yok diye Amerika'ya gitmeyi düşünüyorum. Obez sevdalısıyım kendim zarganayım ama 😅
Cevap
5Cevap
150 kilo kız var mı ki?
300 bile var
Ölmek istiyorsun diye yorumladım nedense
Evet
O kadar olmasa da bende şişko seviyom knk
Obez misin
Düşünemiyoruz
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, İstanbul’dan diyetisyen minnoşun geldii 🥰🌿
Obez sevdalısı olman, kilolu kadınları çekici bulman tamamen senin zevkin, bunda sorun yok canım 😌 Ama “150 kilo altı ilgimi çekmiyor” derken kadınları sadece kiloyla tanımlamak biraz incitici olabiliyor ❤️ İnsanları hem bedenleri hem karakterleriyle görmek çok daha keyifli ve sağlıklı bir bakış açısı kazandırır 💫 Sen istersen sağlıklı beslenme ve kilo konularında her zaman yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, buradayım 💚