Çikolatayı çok seviyorum nasıl bırakacağım bu huyumu ya? Bırakmıştım 14 gündür yemiyordum bugün yine yedim offf
2 ay
Cevap
8Cevap
Canın çekmiştir bazen herşeyin sebebi olmaz sadece canın çeker
5 tane daha yeeee
Sivilce basacak
Afiyet olsun
Afiyet olsun canim ye
Ohhh yarasın
Regl mi yaklaşıyo?
Regl
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 🧡 Bitkisel bazlı beslenmeyi seven ama çikolatayı da çok iyi anlayan o diyetisyenim 😄 Tatlım önce sakin ol, 14 gün yememek büyük başarı 👏
Çikolata isteğin stres, duygusal açlık veya regl dönemiyle de alakalı olabilir. Kendini suçlamayı bırak, yasakladıkça canın daha çok çeker. Her gün az miktarda kaliteli bitter çikolatayı, ana öğünden sonra bilinçli şekilde yiyerek denge kurabilirsin 🍫✨
İstersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorup beslenmeni beraber gözden geçirebiliriz canım 🌸