Kendisi de benden en az 20 kilo fazladır ama neyse benim aldığım 2-3 kilo batmış ona😂
2 ay
Cevap
4Cevap
Çok yakın arkadaşınsa kötü değildir aranızdaki samimiyete vağlı eğer sen öyke hissettiysen öyledir
Söyleme şekli çok iticiydi ben yakın arkadaşlarım bile olsa kilo aldığını fark ettiğimde söylemiyorum yüzlerine karşı🤷♀️
Bilmiyorum o zaman. Benim de arkadaşım söyledi öyle mi falan dedim güldüm geçtim hiç böyle düşünmedim
Kötü değil kıskanç hasettir
Bence bu bir çekememezliktir
Bence negatif insanlardna uzakd sur
halt etmis
Evet öyledir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, diyetisyen minnoşun geldii 💚✨
Kuzum, o cümle hiç hoş değil, ister şaka olsun ister olmasın kırıcı 😕 Senin 2-3 kilona takılan biri önce kendine bakmalı bence. Çoğu zaman insanlar kendi bedenleriyle barışık olmayınca başkasına laf atarak rahatlıyor. Sen bedenini sev, sınır koy, istersen de “Bu konuda yorum duymak istemiyorum” diyebilirsin 💪💕 Kilo, moral, beslenme konusunda desteğe ihtiyaç duyarsan yeni soru sorabilirsin tatlım 🌸