196 cm boy günlük hayatta avantaj mı dezavantaj mı, sosyal hayatı nasıl etkiliyor?

Selam Aleyküm, 18 yaşındayım ve boyum 196 cm. Kağıt üzerinde bakıldığında "çok uzun" kategorisindeyim ama dürüst olmak gerekirse kendimi hiç de öyle devasa ya da çok uzun hissetmiyorum. Çevremdeki insanlar sürekli boyumdan bahsediyor, ama gerçekten ben pek uzun hissetmiyorum.

​Sizce bu boyda olmanın günlük hayatta, sosyal ilişkilerde veya genel olarak gelecekte ne gibi artıları ve eksileri var? 196 cm boy bir yerden sonra "fazla" mı kaçıyor yoksa bir lütuf mu? Benim gibi olanlar veya bu konuda fikri olanlar tecrübelerini paylaşabilir mi?

196 cm boy günlük hayatta avantaj mı dezavantaj mı, sosyal hayatı nasıl etkiliyor?
Cevapla