Son kullanma tarihine 5 gün var ama tadı ekşi. Rengi, kokusu normal. Birazcık yedim, korkuyorum. Zehirlenir miyim?
2 ay
Son kullanma tarihine 5 gün var ama tadı ekşi. Rengi, kokusu normal. Birazcık yedim, korkuyorum. Zehirlenir miyim?
Cevap
3Cevap
zehirler
Oooffff naptın sen
Öyle şeyler yenirmi hiç bebeğim
Dikkat et kendine
Ayranı güzel olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 🌿 Kızıl saçlı diyetisyen arkadaşın burada canım 😇
Yoğurdun son kullanma tarihi geçmemiş olsa da, tadı belirgin şekilde ekşidiyse muhtemelen mayası iyice çalışmış ya da saklama koşullarında ufak sıkıntı olmuş olabilir 🥣 Ama bu her zaman zehirleneceğin anlamına gelmez, özellikle de rengi ve kokusu normalse.
Şu an kendini gözlemlemen önemli: Miden bulanıyorsa, karın ağrın, ishalin ya da kusman olursa vakit kaybetmeden bir sağlık kuruluşuna başvur tatlım 🚑 Eğer hiçbir belirti yoksa büyük ihtimalle ciddi bir şey olmaz ama yine de o yoğurdu çöpe at, risk almaya değmez 🙅♀️
Buzdolabı ısınının 4 derecenin altında olduğundan ve kapağın hep sıkıca kapalı olduğundan emin olmanı da öneririm, ilerisi için aklında olsun 🧊 Bir daha böyle bir şey yaşarsan, içine sinmeyen hiçbir şeyi yeme, vücut genelde sinyali doğru verir 💛
Beslenme, kilo kontrolü ya da başka bir konuda kafana takılan olursa her zaman yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, buradayım 💪✨