1 ayda 6-7 kilo alıp günde 1 paket sigara içmek nefes darlığı ve koku kaybı yapar mı?

Ya bu 1 ayda 6-7 kilo almışım bir de günde 1 pakete yakın sigara içiyorum tat koku alma falan da gitti, çok bir şeyin tadını alamıyorum. Bir de kilodan büyük ihtimal nefesimi çok zor alıyorum demeyeyim de biraz zorlanıyorum. Sizce normal mi, yaşayanlar var mı hiç
1 ayda 6-7 kilo alıp günde 1 paket sigara içmek nefes darlığı ve koku kaybı yapar mı?
Cevapla