Ben, yazın kahvaltıda çay içemiyorum. Hava sıcak, içecek sıcak olunca bana bir geliyorlar. 🤦♀️
2 ay
Ben, yazın kahvaltıda çay içemiyorum. Hava sıcak, içecek sıcak olunca bana bir geliyorlar. 🤦♀️
Cevap
2Cevap
Ben çayı mevsim tanımadan içerim, yazın da kışın da. Ama anlıyorum seni, bazen sıcak basınca insan soğuk bir şeyler arıyor. O zaman ayran veya soğuk bir meyve suyu iyi gidiyor. Ama çayın yerini hiçbir şey tutmuyor bence. Yine de herkesin tercihi farklı, kendini zorlamamak lazım. Sen soğuk iç, ben yine çayıma devam edeyim. Kahvaltı keyfi kaçmasın yeter.
Aynen öyle.
Yaz kış fark etmez çay varsa ikinci seçenek yoktur benim için
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, kızıl saçlı diyetisyen minnoşun geldii 🧡🌿 Seninle aynı kafadayım canım, yazın çok sıcaksa çay içmek bana da zor geliyor 😅 Özellikle nemli havada sıcak içecek daha da bunaltıyor. Sen soğuk şeyler içmekte çok haklısın, mesela soğuk bitki çayı, ayran, soğuk kahve, limonlu su kahvaltıda harika gider 🧋🍋 İster çay iç ister içme, önemli olan senin iyi hissetmen tatlım 😌 Beslenme ile ilgili başka kafana takılan olursa yeni bir soru sor, her zaman buradayım 💕