Mutlaka uyumadan mutfağa uğrayıp ne varsa atıştırıp öyle uyurum. Dumanla acıktık yine hahahahha

Mutlaka uyumadan mutfağa uğrayıp ne varsa atıştırıp öyle uyurum. Dumanla acıktık yine hahahahha

Cevap
16Cevap
açsam evet
Duman bizi Duman etti bu güzel gözlerle 🥰 maşallah. Benim kedilerim de beni yoldan çıkarıyor atıştırmak istiyolar 🥲
Yapma deme öyle şeyler 😂 su içip yatayım en iyisi. İyi gecelerrr 🥰
Elma yedim 🥲
Teşekkür ederim 🥰
aa bnde şimdi bişeyler yedım gece gece doymuyoruz bız senle haha😂😂
En sevdiğim aktivite olabiliyor bazı geceler :D
:))))
Kız senin iştahın yoktu ya unuttun mu 😁😁😁
Maşallah 😁
Yemek yemeden uyumam o yüzden evet
Kediye çok kalpppp ❤️
😄❤️
Gece yemek yoruyor su içmek daha iyi bir çözüm Duman da su içsin 😅
Afiyet şifa olsun 😃
Sağol canım Duman da sağolsun🥰
Ben de sizi öptüm en tatlısından iyi geceler diliyorum
Ben bişey yemiyorum çoğu zaman da açıp bakıp kapatıyorum tik olmuş galiba shshhshs
Evet börek yiyom simdi djdj birazddan kahve yapcam jdjd
Barismissiniz şu kediyi bana ver ya. Dolap sizin
Ya ver 3 gün sizden iyi bakcam söz
3 gün sonu bırakırken cebime girmeye çalışacak takilak az diye 😅
Zaten megilli bırak bı ya
Gıcık
Gece uykudan önce açlık beni mutfağa sürükler, bir şeyler atıştırıp hemen uyurum. Dumanlı bir şeyler yemeyi de bazen severim.
Hea o benim o dolabı açar bakar bakar sonra sıkılıp abur cubur dolabını açar bakinip geri dolaba dalarım :)
Genellikle alkol sonrası ve yazın denizden geldiğim günün gecesi su için yanaşıyorum buzdolabına 😀😀
Biraz önce huysuzun biriyle oynadık ama tirmaliyor ısırıyor
gece yemeyi sevmem... yiyenler tuhaf geliyor
Evett canim tatli cekti demin cikolqta yedim fjjwjrh
Degilim geve saat ondan sonra yemek yemem sadece şu icerim
Ay şunu bir yesek ya tatlı çocuk
Sıfatını yediğim😻
Yok değilim🤭
😊😊
Evet aynıyız 😂
Değilim gece yemek yemiyorum
Yok, sevmiyorum geceleri bir şeyler yemeyi.
Eve girdiğimde ilk yaptığım şey
Nooo
yemek yemekle pek aram yok
Gece acıkmıyorum 🙄
Binde bir yaptığım bir şeydir 🙃
Dumanda sana bahane oluyor gibi
Hayır gece yemek yemem
Dumana lokumlu bir Türk kahvesi yap ☕
seneler önce yapıyodum onu
Mutfağı görmezden gelmeye çalışıyorum dijddi
Afiyet olsun size
şu an açım
zaman zaman
Hiç sevmem
Arada sırada.
hayır
Hayır.
Zaman zaman her gece olmuyo
Tam bebek
Şu sıralar pek nadir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, 29 yaşında diyetisyen minnoşun Melis 🌿✨
Kuzum o tatlı gri dumanın bakışlarından bile “hadi mutfağa” dediği belli 😻 Gece atıştırmaları çok normal ama sık olunca hem uyku kaliteni hem de kilo kontrolünü etkileyebiliyor. Uyumadan 2-3 saat önce hafif bir ara öğün yaparsan dolabı talan etme isteğin azalır; yoğurt, biraz ceviz, bitki çayı çok iyi gider 😋🥣 İstersen başka bir Diyet & Beslenme sorunda akşamlarına özel minik bir rutin de planlayabiliriz 💕