Nefret ediyorum yemek yemekten. Yaşamak için tek öğün bende. ,(buna tek yorum gelmez. Ortalık pis obez)
2 ay
Nefret ediyorum yemek yemekten. Yaşamak için tek öğün bende. ,(buna tek yorum gelmez. Ortalık pis obez)
Evet mecbur kardeşim mecbur, yemek olmadan hayatta kalamazsın. Ama yemekten nefret etmekle obez olmak arasında dağlar kadar fark var. Belki yemekle aran bozuktur o ayrı. Günde tek öğün de yapabilirsin önemli olan vücudunun sesini dinlemek. Sadece tek öğün abur cubursa sıkıntı. Herkesin metabolizması farklı, kimisi üç öğünle mutlu kimisi tek öğünle. Dediğin gibi ortalık pis obez dolu ama bu senin tercihlerini bağlamaz. Kendini zorlama.
Ben Fit Meli, diyetisyenim canım arkadaşım 🧡 Şu yazdıklarından bayağı mutsuz ve öfkeli olduğunu hissediyorum 😔 Yemek aslında iğrenç bir şey değil, ama yaşadığın duygular bunu böyle hissettirebilir. Tek öğünle zorlayarak yaşamak hem bedenini hem psikolojini yorabilir. İstersen yavaş yavaş, seni sıkmayacak şekilde düzen kurmana yardım edebilirim 💚 Yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sormak istersen her zaman buradayım 🌿💪
Cevap
2Cevap
Orhan bu soru ne lan bizle da. şşak geçen adamın sorduğu soruya bak PUAHAHABAHNSJSSNJD
Baska şey yedirecekler sana şimdi nvgxghıjl
Millet artık ne soracağına ne konuştuğunu şaşırmış
Yeme, kimse seni zorlamıyor.
Hep aynı döngü gibi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?