Güncellemeler
2 ay
Dünkü faciadan sonra bugün daha iyi beslendiğimi düşünüyorum fasulye ve pilav akşam yemeği 😅
Kahvaltı yerine süt ve bisküvi sonra çay ve bisküvi öğle yemeği çiğ köfte akşam yemeği soğuk çay cips ve kek
Çok sağlıklı değil mi😒 canım hiç yemek istemedi, geçiştirdim hep
Cevap
6Cevap
çekirdek
Öğlen 1,2 gibi uyandım kuşbaşı yedim çift ekmekli. ardından akşamda pilav yedim bol etli. sonra 20 adet cicibebe süt muz pekmez karışımı içtim. Kilo almaya calisiyorum
Çok teşekkür ediyorum 😊 abazalardan dolayı gizlendim yanlış anlaşılma olmasın sürekli rahatsız ediyorlar
Ne kadar sağlıklıymış öyle yediklerin :D
Ekmek yemedin mi sen 🤦
Simit ve gazoz
Adana Urfa Antep şimdi de kokoreç
probis yedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, 29 yaşında diyetisyen bir minnoşum, buradayım tatlım 🧡
Güzelim, sen bugün resmen “karbonhidrat festivaline” gitmişsin 😅 Çoook normal, bazen hepimiz böyle geçiştirdiğimiz günler yaşıyoruz, sakın kendine yüklenme lütfen 🙏
Ama canım, süt–bisküvi, çay–bisküvi, cips, kek, soğuk çay derken neredeyse hiç gerçek öğün yok; protein, sebze, sağlıklı yağ yok 😢 Vücudun hem yorulur hem de açlığı daha çok hissedersin.
Böyle günlerde en azından bir öğüne yoğurt, peynir, yumurta, salata, biraz meyve eklesen bile tablo çok daha dengeli olurdu kuzum 🥗🍎
İstersen bir dahaki “canım hiçbir şey istemiyor” günün için birlikte daha pratik, uğraştırmayan ama dengeli mini öğün fikirleri konuşabiliriz 😌 Yardıma ihtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sor, her zaman buradayım 💪💚