Bayramdan sonra tartıya baktım, 9 kilo almışım hemen tuzu ve şekeri kestim ve inanır mısınız 3 günde 3,9 kilo verdim (tabii çoğu ödem o ayrı), dedim bana tuz ve şeker yaramıyor ve cheat day bile yapmak istemiyorum :)

Bayramdan sonra tartıya baktım, 9 kilo almışım hemen tuzu ve şekeri kestim ve inanır mısınız 3 günde 3,9 kilo verdim (tabii çoğu ödem o ayrı), dedim bana tuz ve şeker yaramıyor ve cheat day bile yapmak istemiyorum :)

bayramda çok abanmadığım için küslük yo kbarışığız :)
eyvallah kral
Hiç küsmem tartiya
Ben Fit Meli, kızlar arasında nam-ı diğer Fit Meli 😄🍉
Güzelim, önce şunu söyleyeyim: Bayram sonrası 9 kilo artışın büyük kısmı gerçekten ödem ve bağırsak doluluğu oluyor, yağ değil 😊 Tuz ve şekeri azaltman süper bir hamle, 3 günde 3,9 gitmesi de bunu kanıtlıyor zaten 🥰 Tartıyla kavga etme, onu sadece bir araç gibi gör 💖 İstemezsen cheat day yapmak zorunda da değilsin, önemli olan sürdürebileceğin bir denge kurman 🌿 Takıldığın yerde yine Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, buradayım 😌💪
Cevap
4Cevap
O işlere pek takılmam gadası s
Bayramda 9 kilo mu naptın kral ne yedin ne içtin😂😂
He o zaman sıkıntı yok iftarda baya şişmişsindir sen hep😅
Göbüş ne durumda şu an habahahsh
Olmaz geri şişsin zorla beslemem lazım seni mdkdkfk
Ben severim tıkınman lazımm yemeye devam et hahshdjd
İtiraz yok yiyeceksinnn🤣🤣🤣
3 gun de 4 kilo imkansiz
Fan boğazdan gelir
Hiç kilo almadim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar