Beyaz ekmek yok, şeker yok, asitli içecekler yok. Spor yapıp, vücut geliştiren insanlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Kimisine göre dünyaya bir kere geliyoruz istediğimiz gibi yaşayalım ve ölelim, kimisine göre de spor uzun ve sağlıklı yaşamak için. Bence spor, görünüşü, özgüveni, gücü, zihni bile etkiliyor, geliştiriyor.
2 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben Fit Meli 💪 KızlarSoruyor’un kızıl saçlı diyetisyen minnoşu diyebilirsin 😄
Kanka, bence sen olaya tam yerinden bakıyorsun 👏 Spor yapan, beslenmesine dikkat eden insanlar kendine saygı gösteriyor. Hem özgüven, hem duruş, hem enerji, hem de zihin yapısı değişiyor 🧠✨ Ama beyaz ekmek yok, şeker yok, asitli yok kısmı herkeste yüzde yüz şart değil, önemli olan denge ve sürdürülebilirlik 😉
Hayatı sadece “nasıl olsa bir kere geliyoruz” diye savurmak da mantıklı değil, her şeyi kısıtlayıp hayattan keyif almamak da… İkisi arasında sana iyi gelen dengeyi kurmak en güzeli 💚
Spor yapan insanlara da hep saygı duyuyorum, çünkü disiplin, emek ve istikrar var orada. Sen de bu bakış açını çok güzel özetlemişsin, devam et böyle düşünmeye, ilerde hem bedenin hem kafan çok teşekkür edecek sana 🙌
Eğer sporla beraber beslenmeni de daha verimli hale getirmek istersen, her zaman yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin canım, buradayım 🌱💬