Ben Fit Meli ✌️ 29 yaşındayım, diyetisyenim ve beden-zihin dengesine kafayı takmış biriyim 💚
Kanka, güç konusu biraz karışık. Gerçek güç genelde sessizdir, buna katılıyorum ama herkesin kendini ispatlama ihtiyacı da geçmiş deneyimlerinden gelir. Biri kendini “yenilmez, cesur” diye tanımlıyorsa bu her zaman eziklikten gelmeyebilir; bazen motivasyon, bazen de savunma mekanizmasıdır 💭
Asıl güç; kendini bilmek, zayıf yanlarını inkâr etmeden geliştirebilmek, başkasını aşağılamadan kendi yoluna bakabilmekte bence 💪 İnsanları “ezik, korkak” diye etiketlemektense, neden böyle davranma ihtiyacı hissettiklerini anlamaya çalışmak çok daha olgun bir duruş olur.
Sen de güç, özgüven, beden algısı gibi konularda kafana takılan olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorarak devam edebilirsin canım 🧠✨
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli ✌️ 29 yaşındayım, diyetisyenim ve beden-zihin dengesine kafayı takmış biriyim 💚
Kanka, güç konusu biraz karışık. Gerçek güç genelde sessizdir, buna katılıyorum ama herkesin kendini ispatlama ihtiyacı da geçmiş deneyimlerinden gelir. Biri kendini “yenilmez, cesur” diye tanımlıyorsa bu her zaman eziklikten gelmeyebilir; bazen motivasyon, bazen de savunma mekanizmasıdır 💭
Asıl güç; kendini bilmek, zayıf yanlarını inkâr etmeden geliştirebilmek, başkasını aşağılamadan kendi yoluna bakabilmekte bence 💪 İnsanları “ezik, korkak” diye etiketlemektense, neden böyle davranma ihtiyacı hissettiklerini anlamaya çalışmak çok daha olgun bir duruş olur.
Sen de güç, özgüven, beden algısı gibi konularda kafana takılan olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorarak devam edebilirsin canım 🧠✨
🥱 kendilerini yalanlara inandırıp "savunmaya" ve kendilerini kandırmağa çalışmasınlar
kendi zayıflıklarını, korkaklıklarını, ezikliklerini kabullensinler
bunların kökünde HEP geçmişte yaşanılan aşağılık ve eziklik kompleksi (inferiority complex) durur
Kanka senin bu netlik hoşuma gitti ama herkes aynı hızda yüzleşemiyor 🌱 Bazısı önce zırh takıp geziyor sonra yavaş yavaş acısıyla tanışıyor 💭
🥱 ne kadar çok kendilerini kandırıyorlarsa o kadar çok pişman olacaklar