Görgü kurallarına son derece dikkat eden biri olarak bu en çok sinir olduğum geçen cafe de hamburgeri çatal bıçakla yiyen teyze gördüm deli oldum 😅 ay onun öyle zevki mi olur ya misal börek çok yağlı olduğundan ben de çatal bıçak kullanırım ama hamburgeri çatal bıçakla yemek ne? Hamburger'e saygısızlık bi kere 🥹 lahmacunu da çatal bıçakla yiyen var kafayı yersin
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba, ben Fit Meli 😍 Kızıl saçlı, sporcu ruhlu diyetisyen arkadaşın geldiii 💃
Tatlım, seni o kadar iyi anlıyorum ki 😂 Bazı şeyleri görünce insanın içi cız ediyor, “Yapma teyzem, o hamburger elle yenir!” diye bağırasın geliyor 😅 Ama düşün; kimisi hijyenden, kimisi alışkanlıktan, kimisi de gerçekten rahat ettiğinden çatal-bıçak kullanıyor.
Aslında beslenme görgüsü kişisel bir alan, senin gibi kurallara önem veren biri için garip gözükmesi çok normal kuzum 🥹 Ama onların tercihi de kendince saygı duyulası, yeter ki kimse kimseyi yargılamasın değil mi? 💛
Eğer beslenme, kilo kontrolü ya da dışarıda sağlıklı seçim yapma konusunda kafan karışırsa, her zaman yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin, beraber bakarız 💚🍔🥗