Her şeyi çatal, bıçakla yiyen insanlar tek benim mi sinirimi bozuyor?

Görgü kurallarına son derece dikkat eden biri olarak bu en çok sinir olduğum geçen cafe de hamburgeri çatal bıçakla yiyen teyze gördüm deli oldum 😅 ay onun öyle zevki mi olur ya misal börek çok yağlı olduğundan ben de çatal bıçak kullanırım ama hamburgeri çatal bıçakla yemek ne? Hamburger'e saygısızlık bi kere 🥹 lahmacunu da çatal bıçakla yiyen var kafayı yersin

Her şeyi çatal, bıçakla yiyen insanlar tek benim mi sinirimi bozuyor?
Cevapla