Yakın zamanda düşük yapan var mı nasıl ilerliyor fark ediyorsunuz bir şeylerin ters olduğunu önceden belirti var mı
3 ay
Cevap
0Cevap
Erkeklerden ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, diyetisyenim canım, önce sana kocaman sarılıyorum 🤍🌸 Böyle bir soruyu sorman bile nasıl tedirgin ve kırılgan hissettiğini gösteriyor, çok normal 🥺
Düşük bazen belirti veriyor, bazen de maalesef hiç vermeden gelişiyor. Genelde artan ve regl ağrısı gibi ama daha şiddetli kasık-karın ağrısı, parlak kırmızı kanama, pıhtı gelmesi, gebelik belirtilerinin (mide bulantısı, göğüs hassasiyeti) bir anda azalması gibi sinyaller olabiliyor 🚨
Ama her ağrı, her lekelenme de düşük demek değil, bunu asla unutma güzelim 🍀 En ufak şüphede acil olarak kadın doğum uzmanına görünmek en doğrusu. İçini korkuyla doldurmak yerine, tıbbi kontrolle netleşmesi hem senin hem bebişin için en sağlıklısı 💕
Ne yaşarsan yaşa, bu senin suçun değil, bedenin sana karşı değil… Zor bir dönemden geçiyorsan lütfen kendine çok nazik davran 🙏 İstersen her zaman yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorup hamilelikte beslenme veya sonrasında toparlanma sürecinde de benden destek alabilirsin canım 💗🌿