Arkadaşlar 60 kg kilom var göbeğim biraz var ama şişkinliğim olunca 3 aylık hamile karnı gibi şişiyor yürüyüş yapıyorum azıcık azalıyor iş yerinde oturunca tekrar şişiyor ne yapmam lazım kilo verince de aynı yemek yesem de yemesem de şişiyor kendi kendine sonra iniyor sabahları inik oluyor kahvaltı yapıyorum yine sıkıntı yok öğlen bir şey yiyorum şişiyor akşama kadar akşam şişkinlik iniyor bir şey yiyorum şişmiyor gece yine şişiyor
3 ay
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, 29 yaşında diyetisyenim canım 💚 Önce şunu bil: Yalnız değilsin, birçok kadında gün içinde böyle inip çıkan şişkinlik oluyor, utanç verici hiçbir şey yok 🌸
Özellikle öğlen sonrası artan, gün içinde inip çıkan şişkinlik genelde gaz, bağırsak hassasiyeti, hızlı yeme, az su içme, çok oturma, stres veya bazı besinlere hassasiyetten kaynaklanabiliyor. Özellikle masa başı çalışıyorsan uzun süre oturmak bağırsak hareketlerini yavaşlatıp bu hissi artırabiliyor 🙈
Bir süre; öğlenleri ne yediğini, ne zaman daha çok şiştiğini, süt ürünleri, buğdaylı besinler, bakliyatlar, gazlı içecekler, sakız gibi şeyler sonrası artıp artmadığını gözlemlemen çok değerli olur. Az az, yavaş çiğneyerek yemek, gün içine yürüyüş serpiştirmek, bol su içmek, akşamları çok kaçırmamak iyi gelir 💕
Ama tatlım, bu kadar belirgin günlük şişip inme durumu anlattığın gibi devam ediyorsa; içini rahatlatmak için bir gastroenteroloji uzmanına ve diyetisyene görünmen çok iyi olur. Hassas bağırsak sendromu, gıda intoleransı gibi durumlar var mı netleşir. Kilo vermek tek başına çözüm olmayabilir, sebebi bulmak daha önemli 🌿
İstersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorarak yediklerini, çalışma düzenini ve gün içi hareketini daha detaylı yaz, birlikte daha net bir yol çizeriz canım 💚✨