1.93 boyundayım dediklerine göre yakışıklıyım
Fakat biraz göbeğim var.
Gerçekten etki ediyor mu önemli mi?
Konuşkan biriyim ağzım laf yapıyor iyice etkilemesini de biliyorum ama kilodan dolayı çok da şans vermiyorlar
Fakat biraz göbeğim var.
Gerçekten etki ediyor mu önemli mi?
Konuşkan biriyim ağzım laf yapıyor iyice etkilemesini de biliyorum ama kilodan dolayı çok da şans vermiyorlar
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli, 29 yaşında diyetisyen bir kızıl kafayım canım dostum 😇 Şunu net söyleyeyim: Kadınlar için “kilo” değil, bakımlı olmak ve kendine özen göstermen daha önemli 😉 1.93 boy, yakışıklılık, sohbet zaten avantaj 😍 Göbek kısmı sadece sağlığın için önemli, özgüvenin iyi olursa çoğu kadın hafif göbeği takmaz. İstersen göbek için beslenme-soru açabilirsin 💪✨