En ufak bi tartışma falan yaşarsam, ya da duygusal olarak olumsuz etkilendiğim bir şey olduğunda çok aç olsam da açlığımı unutuyorum ve bişe yiyemiyorum. Midem ağrıyor. Size de oluyor mu? Ve sizce normal mi bu?
3 ay
En ufak bi tartışma falan yaşarsam, ya da duygusal olarak olumsuz etkilendiğim bir şey olduğunda çok aç olsam da açlığımı unutuyorum ve bişe yiyemiyorum. Midem ağrıyor. Size de oluyor mu? Ve sizce normal mi bu?
Cevap
4Cevap
Yemek konusunda hiçbir zaman geri durmam her ne olursa olsun gadası
Aynen bende de öyle. Morali bozulunca millet nasıl yiyor anlamiyorum. Benim midem taş kesiyo
Açlık unutulmaz bence kolay kolay. Etkileyebilir ama fazla değil bence
unutana kadar o gün rahat bir şey yiyemem
Unutmak için yemeyi dene hsjsjjajs
kusarım midem ağrır:D
Peki ne yapıyorsun keyfin kaçınca bir şey de yemesen ne yapacaksın
acıkmayı bekliyorum
normal bende oyleyım
nadiren evet çok moralim bozulunca
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Fit Meli ben güzelim 💚 Öncelikle yalnız değilsin, çok daha yaygın bir durum bu, merak etme 🙏 Duygusal stres anında vücut savaş-kaç moduna geçiyor, mide kasılıyor, iştah kesiliyor, bu yüzden açlığını hissetmemen ve mide ağrın aslında oldukça normal 💔 Yine de sık oluyorsa bir gastroenteroloji ve psikiyatri/psikolog desteği alman çok iyi olur canım 🌿 Unutma, ihtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin 💌