Fast food hamburgerde %2 insan DNA çıkması olayı sizce ne kadar gerçekçi, ne düşünüyorsunuz?

Bence az bile. O kadar insan yiyor hâlâ davar gibi davranıyorlar 😀

İçinden gelen ses çikolata istiyor. Asgari ücrete çalışan öğlen vakti vardiya değiştiren çalışanın %2'lik dna kısmı mı acaba? Her gün yediğim halde hiç sorgulamadım canım su istediğinde acaba hangi dananın yüzde%2'si içimde diye. Şaka yaptım. Gerçi ben 20 yıl oldu fastfoodu bırakalı.

Fast food hamburgerde %2 insan DNA çıkması olayı sizce ne kadar gerçekçi, ne düşünüyorsunuz?
Fast food hamburgerde %2 insan DNA çıkması olayı sizce ne kadar gerçekçi, ne düşünüyorsunuz?
Cevapla