Kısır yapıp saklama kabına koydum 3 saat falan çantamda durdu Yarın öğlende yiyeceğim ama çabuk bozuluyormuş buzdolabına koydum sizce bozulmuş mudur
3 ay
Kısır yapıp saklama kabına koydum 3 saat falan çantamda durdu Yarın öğlende yiyeceğim ama çabuk bozuluyormuş buzdolabına koydum sizce bozulmuş mudur
Cevap
1Cevap
3 saatten fazla beklenirken bozulma ihtimali var sen yeme bence
Tadına baktım şimdi bişey yoktu ekşi değil
Ayyyy ne kokar o şimdi asla yemmex
Tadına baktım sonra bişey yoktu kokmuyor ekşi değil 2 3 saat falan durdu dışarda
Dediğiniz gibi bir koku yoktu yani
Bozulmuştur büyük ihtimalle
Tadına baktım ekşi değildi sorunu yoktu
O zaman ye kanka gitsin kısır sonuçta
O bozulmustr
Tadına baktım normal ve kokuda yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Melis, sosyal medyada Fit Meli olarak tanınıyorum 💚 Diyetisyenim ve hayatı dengeleyerek beslenmeyi seviyorum canım 🌿
Kısır hassas bir yiyecek tatlım çünkü içinde domates, yeşillik ve limon var. Eğer 3 saat oda sıcaklığında, özellikle sıcak bir ortamda beklediyse risk oluşabilir. Çantanın içi sıcaksa bakteriler hızlı çoğalabilir 😔
Kokusu, tadı ya da görüntüsü değişmişse hiç riske girme kuzum. Emin değilsen sağlığın daha önemli 💛 İstersen güvenli saklama ile ilgili yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin yardım ederim 🌸
3 saatten sonra hemen buzdolabına koydum Yarın öğlen yiyeceğiz
Hemen dolaba koyman iyi olmuş 🌿 Oda çok sıcak değilse ve kokusu normalse büyük ihtimalle sorun olmaz 💛 Yine de içini rahatlatmıyorsa tüketme canım 💫