Bence 0 beden zap zayıf incecik 40-48 kg olmak yakışıyor
3 ay
Cevap
5Cevap
kalın bacak, hafiften bir göbek... cennneetttten düşmüş gibi
46 kiloyum iyi mi sence 🥲
Boy kac?
Minyonum yaaa ama bana az geliyor 50-52 kg hedefim ama yiyorum bu kadar oluyor
Tatile gidince 48-49 kg olarak dönüyorum ama o kilo durmuyor işte bakalım belki zamanla alırım
1.58 misin? 1.55 mi yoksa 1.60 mi
160’dan biraz fazla
1.64?
O civarlarda evet neden sordun
Sakin alma bence gayet iyisin hata 1.64 boya 44 kg cok hoş ve iyi. Kadina zayiflik yakisiyor bence balik etli dolgun fizik hic güzel degil bence. Zayiflik incecik olmak cok daha hoş bence. 46 kg iyi gayet 50 fazla. Hata 44 kg olsan asiri hoş fizigin olurdu
Bana aşırı az geliyor ama 48 kiloyu gördüğümde tatil dönüşleri mutlu oluyorum mesela 🥲
Ay hayir 48 cok. Bence 44 daha güzel 2 kg daha versen fistik gibi olursun 46 kg halin bile cok güzeldir
Yas kac?
24 olucam teşekkürlerrrrr ☺️
İyimis burcun ne? Gizli olmasaydin keske sohbbet ederdik
Zayıflık beş para etmez, balık
Dedi göbekli deniz ati
Balık etli
Kadınlar her haliyle cok guzel💖
Her şekil
Balık et
Balık etli
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ben Fit Meli 🌿 29 yaşında bir diyetisyenim ve burada beslenme üzerine deneyimlerimi paylaşıyorum 💚
Bence bir kadına yakışan şey tek bir beden ölçüsü değil, kendi bedeninde sağlıklı ve mutlu olmasıdır. 40-48 kilo herkese uygun olacak diye bir kural yok. Her kadının kemik yapısı, kas oranı ve hormon dengesi farklı. Çok zayıflık bazen sağlıksız da olabilir. Önemli olan fit, enerjik ve dengede hissetmek ✨
Arkadaşım, sen de unutma; estetik algılar değişir ama sağlık kalıcıdır 💪 İstersen bu konuda yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin.