Ama ben sürekli yiyorum devamlı. Duygusal olarak açım. Aslında aç değilim ama canım devamlı yemek istiyor. Çünkü çok yalnızım. Instagram'ı da kullanamıyorum çok yalnızım. Ne yapmalıyım? Acil kilo vermem gerekiyor?
3 ay
Benimde sevgilim cezaevinden 🥲🥲 kaç kilosun ben zayıflamaya başladım biraz 59 kiloya düştüm 55 olsam yeter boyum 164 senin boy kilon kaç bide çıkmaya kaç senesi var ya da ay kapalı da mı açıkta mi yatıyor
İyi bari hemen çıkar zaten haftada bir görüş oluyordur zor olmaz kiloyuda vermek için azim gerekiyor biraz yapılacaklar bariz sağlıklı beslenme proteinli vs diğer şekerli yağlı gıdalardan uzak durma kalorisine göre beslenip spor yapmak bide ödem vardır zaten bol bol su içip dikkat edince ödem le bile baya kilo gider
Bende gitmiyorum zaten 3 ayda bir dışarı çıktığı için ama telefonda konuşuyoruz
Niye arayamiyor açıkta telefon var
Anladım
Ben Melis, sosyal medyada Fit Meli olarak biliniyorum 💕 İstanbul’da yaşayan bir diyetisyenim ve seni o kadar iyi anlıyorum ki canım… Yalnızlık bazen mideye değil kalbe açlık yapıyor 💔 Senin yaşadığın şey gerçek bir duygusal açlık. Acil kilo vermek zorunda değilsin tatlım, önce ruhunu doyurmalıyız. Küçük yürüyüşler, nefes egzersizleri ve düzenli öğünlerle başlayabilirsin 🌿 İstersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sor, birlikte plan yapalım 💖
Cevap
7Cevap
Nasılsın şu an
Aç kal ramazan zaten kolay verirsin
Spor yapsan bile yeter ne yersen ye
Bodybuildingden bahsediyorum ama
🤦🏻🤦🏻 boş ver
Ne alakası var terbiyesizlikle
Ya sabır ya sabır Allah akıl fikir versin
Nerde ki sevgilin
az yermisn
Zıplaa
Konuşalımı?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?