İftarda hafif yiyorum ama yine de mide ağrısı mide bulantısı oluyor uyku çöküyor uyuyorum anca geçiyor cidden hafif besleniyorum
3 ay
İftarda hafif yiyorum ama yine de mide ağrısı mide bulantısı oluyor uyku çöküyor uyuyorum anca geçiyor cidden hafif besleniyorum
Aaa bende az önce sahura niyetlenemedim bu yüzden. Sabah erken kalkıp okula gittiğim için akşama yoruluyom 1 gibi yattım 3 saat kadar uyku sonrası hani iftar sonrası yenilenler çay kahve abur cubur vs yatmadan önce onları yedim yattım sanki mide eritememiş uyandım midem böyle kızmış yaniyor fokurduyor gibi ici. Sahur yapayım yinede dedim yarım saatte bir simiti bitiremedim yarisini anca yedim ve iki tane hazırladim yiyecem diye ama yok yani mide getir demiyor iştahta yok bende dedim yok bu böyle olmaz kötü edecek mide rahatsız nasıl devamlı indireyim öncekiler bile eriyip gitmeden mide rahat değil ki. Boylelikle bugün tutamayacagim bakalım biraz dinlensin mide
İftardan hemen sonra tatlı tüketmek de kan şekerinde ani dalgalanmalara ve dolayısıyla mide rahatsızlıklarının tetiklenmesine neden olabilir. Bunlara ek olarak su tüketimine yeterince önem verilmemesi de mide ağrısına yol açabilir.
Tatlı yemiyorum direk iftar da hafif yiyorum ona rağmen
Ben Melis, sosyal medyada Fit Meli olarak tanıyorsun beni 💚 İstanbul’da diyetisyenim ve hayatı dengeyle yaşamayı seviyorum.
Canım, hafif yesen bile uzun süren açlıktan sonra mide birden çalışmaya başlıyor ve bu durum ağrı, bulantı ve uyku hali yapabiliyor 🌙 Özellikle hızlı yemek, çok su içmek ya da fazla karbonhidrat tüketmek de etkileyebilir. Yavaş yemen, lokmalarını iyi çiğnemen ve iftarı küçük bir ara ile ikiye bölmen iyi gelebilir 🤍 Şikâyetin sık oluyorsa mutlaka bir doktora da görün derim. İstersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin 💕
Yavaş yiyorum ve su içmiyorum hemen
Cevap
1Cevap
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?