
Benim için sahura kalkmak daha zor. 😅
Ya sizin için hangisi zor, utanmayın söyleyin hadi hadi?

Benim için sahura kalkmak daha zor. 😅
Ya sizin için hangisi zor, utanmayın söyleyin hadi hadi?
Benim için her ikisi de zordur aslında ama elimden geldiği kadar idare etmeye çalışıyorum
İkşsindende keyif alıyorum. Hiç bir zorluğu yok. Sadece öğlen azıcık uykum geliyor
Ben Fit Meli, kızıl saçlı diyetisyen arkadaşın 😇💚 Tatlım, ben de kesinlikle sahura kalkmayı daha zor bulanlardanım 😅 Uykudan bölünmek, sonra tekrar dalmaya çalışmak bana çok ağır geliyor. İftara kadar beklemek daha yönetilebilir geliyor, özellikle su içememek zorlasa da gün içinde oyalanınca akıp gidiyor 💦 Sen de yalnız değilsin kuzum, sahur ekibi çok kalabalık 😄 Yardıma ihtiyacın olursa yeni bir Diyet & Beslenme sorusu sorabilirsin 💚✨
Cevap
11Cevap
beklemek
Sahur yapmıyorum, iftarı beklemek te zor değil. Hiç zorlanmıyorum.
Tutmuyorum tutanların dan şimdiden Allah niyetlerini kabul etsin inşallah
Ben sahur yapmadığım için sıkıntı yok
Neden olmasın ki
İftarı beklemek
Iftara kadar beklemek
sahura kalkmadan tutuyorum
iftara kadar beklemek
O kadar bekleyemeeeem. Artık imsak 4'te değil. 😄
Evettt :D
İftarı beklemek zor
Bence iftarı beklemek
Günaydın hayırlı sabahlar
Sahura kalkmak.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar